Nueva edición
Caracteristiques i necessitats de les persones en situació de dependència. Nova edició
Autores: M. E. Díaz, R. Reyes, M. J. Tello
ISBN: 9791388140150
Recomendando a tu alumnado la compra de nuestro libro impreso o de la licencia digital del Libro Media para nuestra Plataforma Digital Educativa, tendrás acceso a una gran variedad de material exclusivo para el profesorado. Consúltanos.
Tu alumnado, con la compra de la licencia digital al Libro Media en nuestra Plataforma Digital Educativa, tendrá acceso a todos los itinerarios formativos y se vinculará a tí para hacer el debido seguimiento.
En los títulos indicados, el libro impreso incluye la licencia digital.
En los títulos indicados, el libro impreso incluye la licencia digital.
Libro Impreso
Incluye el acceso al Libro Media en nuestra Plataforma Digital Educativa.
ISBN 9791388140150
Libro Media
Contenido digital completo e interactivo.
ISBN 9791388140341
Kai
Tu asistente virtual
Inteligencia Artificial
Una ayuda para personalizar el aprendizaje en nuestra Plataforma Digital Educativa con:
- ✔ Actividades de repaso autocorregidas para
- ✔ Resolución de dudas con el chat.
Evaluación
Descargar muestra
Unidad
Descargar muestra
Tabla de contenidos
- Autonomia personal i dependència.
- Característiques i necessitats de les persones amb malalties generadores de dependència.
- Característiques i necessitats de la gent gran.
- La caracterització de la discapacitat.
- Característiques i necessitats de les persones amb discapacitat.
- Característiques i necessitats de les persones amb problemes de salut mental.
Descripción
Continguts específicament dissenyats per cobrir els següents resultats d'aprenentatge:- RA 1. Caracteritza el concepte d'autonomia personal analitzant els factors que intervenen tant en la seva prevenció i promoció com en el seu deteriorament.
- RA 2. Classifica els nivells de dependència i els ajuts requerits associats al procés d'envelliment, analitzant els canvis i deterioraments produïts per aquests.
- RA 3. Reconeix les característiques de les persones amb discapacitat intel·lectual relacionant-les amb els nivells de dependència i l'ajuda requerida.
- RA 4. Descriu les malalties generadores de dependència, determinant els seus efectes sobre les persones que les pateixen.